152 friska slag :-)

Precis hemkommen från barnmorskan, och allt var bra! Ja, förutom järnvärdet som fortfarande är på tok för lågt. Så 2 järntabletter om dagen får hålla i helt enkelt! I övrigt var både socker och blodtryck bra. Och lilla pyret gav som vanligt barnmorskan Anna en riktig spark när hon skulle lyssna efter hjärtljuden, haha, det har blivit tradition på nåt vis. Nåja, 152 härliga friska hjärtljud klappade fram iallafall. Jag tycker det är lika häftigt varje gång. Tänk att det faktiskt är en helt annan liten person som faktiskt bor i mig! När jag kom in sa Anna (barnmorska): "jaha, jag ser att du har fått en elstöt!" Så det var bara att dra historian igen...

Nu är det snart dags för lite mat, sen ska Jens och jag på ÖSK-Gävle, det blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0