Skärpning!

Nu var det alldeles för längesen jag skrev! Men det har hänt en hel del... MIn kära farmor gick bort den 25 juli, så det har varit en del med begravning o.s.v. Mamma och pappa har också varit här, i hela 12 dar faktiskt! Vi har haft jättemysigt hela tiden, även om jag har jobbat mest. Jag har fyllt år, och fick en massa fina paket. Bland annat Madonna biljetter av Jens, hur coolt är inte det liksom!? Vi var där i söndags, och jag kan nog erkänna att det är det bästa jag någonsin varit på.

Både Erika och Henrik och Micke och Lotta har fått varsin liten tjej. Erika och Henriks lilla Olivia var vi och kikade på i söndags. Hon är sååå söt! Micke och Lottas lilla Sally har vi inte hunnit se än, men det får vi hoppas blir snart.

Idag var vi hos barnmorskan igen Jens och jag. Jag hade vuxit 5 centimeter sen sist, så nu var det där symfusmåttet på 27 cm, och jag verkar följa "normal" kurvan. Jag har nu gått in i vecka 29. Hjärtslagen låg idag på 147, och liksom sist valde vårt lilla pyre att ge vår barnmorska en riktig kick i örat när hon skulle lyssna på hjärtljuden, haha. Jag tycker jag mår bra faktiskt, lite tråkigt bara att fogarna har börjat spöka för mig. Det kommer särskilt när jag är ute och går och tränar. Jag fick lite tips från barnmorskan som jag hoppas ska hjälpa. Mina fötter är groteska kvällstid, svullna och dana. Men, inga större besvär än så, så jag ska verkligen inte klaga!

Nu ska jag sova, sviterna från Madonna sitter i ännu, kom inte hem förräns kl 4 i söndags morse, och har ju som vanligt jobbat som en tok både måndag och tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0