Tvättstuga på g??

Gravid i vecka 30, och känner mig som en valross, haha. Jag glömmer bort att jag är gravid ibland, och försöker ösa på i samma tempo som vanligt, men jag blir snart varse om min mage, och lite kramp i benen, så påminnelsen kommer snabbt :-)

Idag kommer Jens pappa hit. Vi har en tvättstuga som är gaaammal. Vi flyttade in i vårt hus för snart 3 år sen, och det mesta börjar faktiskt bli fixat och klart. Men så var det det här med tvättstugan, ett projekt som har legat i våra tankar ett bra tag. I dagsläget har vi ett bubbelbadkar i badrummet, och tanken har alltid varit att sätta in en dusch i tvättstugan. Idag ska grabbarna (ja dessa är alltså Jens och hans pappa) börja kika på vad man kan hitta på för skoj. Roine har också varit här. Roine är gift med Jens faster och har jobbat med sånt här i massa år. Det är bra att få lite hjälp från en riktigt fackman! Jag tror ju alltid att sånt här ska bli klart på en eftermiddag, men nu har jag bestämt mig för att vara go och glad och inte fråga en gång när det är klart! Dessutom tänkte jag nog baka bullar! Vilken fru va!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0