Sista semesterveckan

Måndag igen, Jens har börjat jobba, men jag har en veckas semester kvar. Synd att vädret inte är som de 2 första veckorna på semestern... Idag regnar det iaf inte, så det är ju alltid ett plus. Helgen har gått åt till att lägga nytt tak i rummet där det är tänkt att lill*n ska bo sen. Det blev bra, Jens och hans pappa slet som bara den. Själv har jag börjat få någon form av idé att all lådor ska vara fina. Jag började i lördags med att riva ut alla lakan och påslakan för att vika om dem... Jag tycker själv att det låter lite sjukt. Men jag kunde iallafall konstatera att vi behöver mååånga fler garderober!!! Får se hur vi löser det. Idag ska jag baka kanelbullar, och fortsätta med min städning här hemma. Visst låter det lockande!?

Lill* pyret sprattlar runt i magen, fortfarande mest på morgon och kväll när jag ligger ner. Men har jag suttit ner ett tag kommer det allt en liten kick då och då. Fortfarande vecka 24, (23+6, beroende på hur man räknar) Vi har några kompisar som snart ska ha, Micke och Lotta ska väl ha vilken dag som helst, Henrik och Erika har beräknat datum 21 juli, och Jens syster och hennes kille Andreas är beräknade till den sista juli, kanske blir min födelsedag!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0