Sommar och sol

Tänk att man för en gångs skulle lyckades pricka in semestern vid rätt tillfälle! 2 härliga veckor har det varit. Jag har 2 kvar efter denna, även om det inte ser ut att bli lika varmt och soligt då, så är jag faktiskt rackarns nöjd. Jag gör inte mycket vill jag lova. Tyckte precis att jag gjorde ett helt dagsverke när jag satte igång diskmaskinen.

I förggår var Jens och jag ute och cyklade. Vi tog en liten utflykt mot Karlslunds herrgård där vi stannade i solskenet och åt glass. Brevid oss stod ett par i 40 årsåldern, och jag lovar att jag inte överdriver om jag säger att de stod och grovhånglade i 40 minuter, säkert längre, för när vi cyklade därifrån var de fortfarande igång, haha. På kvällen åkte vi till Henrik och Erika, grabbarna kollade på speedway och jag och Erika satt och kikade på allsång på skansen och pratade. Det var supermysigt, det är bara typ 3 veckor kvar tills deras bebis kommer, och hon är så söt med sin mage!!

Min otroliga man är ute och målar vår veranda, jag fattar inte hur han orkar i värmen, jag måse nog göra något riktigt bra för honom...baka en äppelpaj kanske?

Bebisen sprattlar runt för fullt. Nu tycker jag att jag känner den allt oftare, och inte bara på kvällar och mornar, dock är det då det känns allra mest. Jag har gått in i vecka 23 nu, och har börjat kika lite i djungeln av gravidförsäkringar! Herregud, det är inte lätt. Men jag tror att det lutar åt IF, deras försäkring är lite dyrare men innehåller mer, så den blir det nog. Är det nån som har tips får ni gärna dela med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0