Storstädning, hormoner?

Igår rensade jag varenda garderob i hela huset. Det slutade med att det stod 9 (!!!) kassar med kläder som jag minsann inte tycker att Jens och jag använder längre. Jens kom hem till en överfull hall och undrade förmodligen vad jag sysslade med. Sen fick han lov att gå igenom de saker jag tänkt skänka av hans grejer. Han tog bara tillbaka 2 linnen och ett par byxor, så jag måste ha gjort ett rätt så bra jobb! Efter detta var jag helt slut, det tog verkligen hela dan. Jag hade tänkt att gå och träna igårkväll, men jag orkade bara inte. Det känns dock rätt viktigt att försöka röra på sig nu, vågen börjar stiga, och man vill helst inte att det ska dra iväg fööör mycket. Självklart ska man gå upp en hel del i vikt, men kommer man över 20 kilo totalt tror jag det blir lite onödigt mycket, iaf för mig. Sen är ju det där så individuellt hur mycket vatten man får o.s.v.

Idag kommer min syster med familj hit. De stannar till måndag morgon. Det blir fullt ös, de har 3 tjejer, 7, 5 och 1 år gamla. Det ska bli jättemysig att ses. Planer är väl att åka och bada någon dag om vädret tillåter, sen blir det väl säkerligen lek- och buslandet någon dag.

Imorgon ska jag till barnmorskan. Jag ska ta prover, och förmodligen kommer vi nog få lyssna på bebisens hjärtljud för första gången! Hur spännande som helst. Nu ska jag dammsuga och städa badrummen, highlife.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0