Mys på Wongs

Igår var jag och Jens och åt på Wongs, det måste verkligen vara stans bästa restaurang! Vi åt jättegoda spett med räkor, kyckling, fläskfilé och oxfile. Jag avslutade kvällen med en helt fantastisk chokladsufflé. Jag var något mätt sen om jag säger så, kändes som att jag skulle rulla ut från restaurangen. Ikväll är det tydligen fotboll, jag vet inte riktigt var vi ska se den men det visar sig.

Jens hade läst någonstans att nu när man är gravid i ungefär vecka 19 är det ett utmärkt test om ens partner nyper en riktigt hårt på insidan av låren, så ska man samtidigt försöka andas....lugnt.... Dum som jag är ibland....sa jag ok. Det började med att jag helt utan förvarning kände en ilande smärta på utsidan av låret, jag skrek till, och sa till dåren (min man) att han var tvungen att ta det lite lugnt och öka smärtan successivt. Jaha, då var det väl bara att försöka igen, han nöp tag på insidan av låret, och började lite lätt att nypa för att sedan ta i så att kinderna nästan skakade på karln. Ok, det gick sådär för mig, och jag kanske överdriver något om hur hårt det va :-) Men jädrar vad ont det gjorde, så nu har jag två nya blåmärken till min samling, ett på utsidan av vänster lår och ett på insidan. Bättre lycka nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0