Ultraljud vecka 18

I måndags var vi på ultraljud! Det är så sjukt häftigt, även fast det inte var första gången vi såg den lilla minimänniskan. Det var en liten vilding i magen som vägrade ligga still. Efter lite tålamod från barnmorskan fick hon till slut mäta och se så att allt stod rätt till. Allt verkade bra! Jag tror också att jag har känt någonting i magen! Det kändes ungefär som att någon sitter och kittlar mig inuti magen, riktigt cool känsla! Jag har gått in i vecka 19 nu, och beräknat datum för förlossning är 2 november. Förlossning vill jag inte riktigt tänka på än tror jag. Det känns som det kommer bli väldigt mycket AJ. Jens var en stor koloss när han föddes, 4,7 kilo, hoppas det inte är ärftligt!

Fullt ös på jobbet med, snart semster, bara 3 veckor kvar. Sen är det dags för både ny tjänst och nytt kontor för mig! Det är mycket som händer nu.

I helgen har Jens och jag varit ihop i 6 år, jag fattar inte hur fort tiden går egentligen...

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Vad roligt att läsa i din blogg vad som händer hörde att ni skulle gå ut o äta på fredag ha det så trevligt o var rädda om varandra

kram från Solan

2009-06-04 @ 22:26:25
Postat av: Jenny

Vad mysigt, jag längtar jag me! Redan v 18, ja det springer på :) Puss på er

2009-06-06 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0