Friskis, nej tack tycker Lykke idag

Idag ledde vi mammabarn gympan på Friskis, och jag kan väl konstatera att det gick sådär, och då är jag lite mild. Vi hade lagt in 2 nya låtar och jag var riktigt peppad. Lagom till de två nya låtarna kom tyckte Lykke att nu räcker det att ligga på en fårfäll på golvet och började protestera, högljutt! Som tur var hade jag en kollega med mig, som kunde bära lite på lillbruttan. Nä, vi håller tummarna att det går bättre nästa vecka. Väl hemma lyckades bruttan bajsa igenom Friskisbodyn också, haha. Och ja, vi hade libero igen.

Efter gympan följde Sandra och Tyra med hem och käkade lunch. Tyra har också börjat äta lite smått, och tyckte det var smaskens med potatispuré och bara gapade efter mer. Den effekten har inte puréerna haft på Lykke riktigt ännu, men det kommer nog :-)

Nu väntar vi på att pappa ska komma hem. Han är i Karlstad och jobbar och kommer nog inte än på ett par timmar. Så ikväll får Lykke och jag kämpa med gröten själva, Jens är nämligen GRYM på att ge henne gröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0