Lykke testar

Okej, vår tjej växer så det knakar vilket innebär att man får byta blöjstorlek lite titt som tätt. Nu har det blivit dags att prova blöjstorlek nummer 4! Vi har varit trogna Liberofans men 4an i Libero är en "up & go" det vill säga som en "trosa" som man drar på. Här följer min sammanfattning av den:

Använd i: 3 dar
Kissat igenom: 1 gång
Bajsat igenom 1 gång
Betyg hittills: 2

Näpp, känns inte som en favorit tyvärr. Så det blev tid att hitta på något annat. Idag köpte jag Pampers. Vi har bara provat dom i ett par timmar än så länge. Men visst känns dom mycket tunnare? Jag undrar hur det går när hon bajsar!? Och nog sjutton luktar dom väldigt skumt? Funderar på ICAs blöjor! Billiga, men kan dom vara något att ha tro?

För övrigt har jag ont i fötterna. Lykke och jag gick till och från Friskis idag. Skönt ändå måste jag säga. Jag är i valet och kvalet om jag ska orka med ett träningspass ikväll också...

Kommentarer
Postat av: Erika

Nej,nej, nej. Det finns "vanliga" blöjor i Libero 4 också, de använder Olivia på natten.

Sen kan jag avslöja att ICA och Liberos blöjor görs på samma ställe och att de inte är någon skillnad på dem förutom att ICA;s är billigare=)

Hoppas allt är bra med er. Får försöka ses snart. Dock åker vi till Sälen i helgen och blir borta en vecka, men hör av mig när vi hittat hem igen. Kramar från oss.

2010-04-07 @ 21:26:05
URL: http://akirelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0