Lykkes första semester

Nu åker vi till mamma och pappa i Karlskrona! Därefter bär det av till Tyskland och ett jättestort badland. Pappa fyller 60 och tar med hela familjen. Ska bli så roligt så! Men först ska vi vara i Karlskrona ett tag. Bara jag och Lykke, Jens kommer ner på torsdag.

Lykke har såklart fått sitt första pass nu när det är dags för att åka utomlands, och vårt lilla charmtroll ler på sitt passfort :-D Hon som hjälpte oss med passet sa att egentligen får man ju inte le på ett passfoto, men det kan man ju inte säga till en sån liten sötnos!

Idag hade vi urnsättning för Jens pappa. Jag kan inte fatta att det har gått 3 månader sen han gick bort. Ibland känns det som att det var igår, och ibland känns det som att det var flera år sedan. Det är en jättekonstig känsla som inte går att förklara.

Jens och Lykke har badat idag. Hon älskar att bada i vårt stora badkar med antingen mamma eller pappa. Att bada själv i sin badbalja ger hon inte mycket för damen. Hon har dessutom ätit jätteduktigt idag. Först 2 "iskubsbitar" potatispuré och sen nästan en hel portion gröt ikväll. Jag hoppas det gör att hon sover riktigt länge inatt, jag är jättetrött! Det är väl sviterna efter magsjukan som sitter kvar. Man hinner inte riktigt vila upp sig som småbarnsförälder ;-)

Nu dröjer det nog tills något nytt publiceras, men när vi är tillbaka kommer många nyheter och bilder från vår resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0