Äntligen!

Idag kunde vi äntligen ge oss ut på promenad, termometern visade på -7, och det var så skönt att komma ut. Lykke sov hela tiden. Vi har också haft besök av Sandra och Tyra, vi brukar ses varje tisdag och äta lunch och fika ihop. Men idag gick promenaden före fika, och vi var riktigt nöjda efteråt. Nu sover Lykke fortfarande i vagnen.

Lykke har fått ny overall, inhandlad på Mexx, fina barnkläder har dom minsann! Det blev en ny mössa också när vi ändå var igång. Det finns så vansinnigt mycket fint att handla till dom små liven.

I övrigt har jag fullt upp med dopinbjudningarna, borde kanske gjort en lättare variant...Nåja, jag hoppas att jag blir klar i veckan så dom kommer iväg. Men gud vad folk det blir! Det är väl så, både Jens och jag har stort släkt, och några kompisar vill man förstås bjuda också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0