Ingen hit...

Nä, spjälsängen var verkligen ingen hit. Lykke "sov" i spjälsängen från 12 till 3. Ungefär varje kvart var jag tvungen att resa mig, antingen för att bara hålla en hand på henne, eller för att sätta i nappen. Så vid 3 gav jag upp och la henne i vår säng. Då var hon pigg som aldrig förr och ville definitivt inte sova. Så nån vidare sömn inatt har det inte blivit. Nu ligger hon dock och sover så sött, medan mamma och pappa har mörka ringar under ögonen :-)

Idag tänkte jag bege mig en sväng till Marieberg. Jag tänkte kolla in Polarn och Pyrets rea, och köpa papper för inbjudningskorten till dopet. Jag har försökt pumpa ur lite mjölk, men AJ vad ont det gjorde med Apotekets pump!!! Den är nog inte att rekomendera. Nån som har nåt bra tips på en bra pump? Avent Isis har jag hört bra saker om, kan det vara något kanske? Jag måste se till att pumpa lite, i mars ska ju Jens och Lykke vara själva en hel kväll när jag ska på melodifestivalen!

18 minus idag, det blir ytterligare en dag inomhus för vår lilla tjej.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!!

Min pump har varit jätte bra,Philips Avent. Gnisslar lite men har som sagt fungerat jätte bra, är hel nöjd. Köpte den på GP:s i Kumla.

Hoppas allt är bra med er, skulle vara kul att ses snart.

Kramar från oss.

2010-01-09 @ 17:34:58
URL: http://akirelo.blogg.se/
Postat av: Liselott

Hej!! Tack för tipset! Den pumpen är nu inhandlad, så det blir å testa den snart!

Klart vi måste ses snart, vi har en doppresent här som väntar till Olivia!

Kramar

2010-01-10 @ 19:25:18
URL: http://lizelottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0