Kallt..

Ska kylan aldrig ta slut? Tittar på termometern som visar -17,5!!! Enligt BVC ska vi inte ta ut Lykke när det är över -10, allt för hennes små luftrörs skull. Bäst att lyssna såklart, men oj vad jag tycker det är skönt med promenader på dagarna, så det saknar man verkligen när det blir sådär rasande kallt. Har man inget inplanerat blir det lätt att man lallar runt i morgonrocken lite för länge. Skönt visserligen, men alltid bra med motion! Där kommer ju kampen mot graviditetskilona in. Helt otroligt har jag bara ett kilo kvar till min inskrivningsvikt! Men det skulle inte skada om ytterligare 4-5 kilo råkade rinna av mig i bara farten.

Idag har vi varit hos Lykkes farmor och farfar och ätit gott och blivit ompysslade. Nu är Lykke och jag själva, Jens spelar innebandymatch. Lilltjejen sover gott i vår säng än så länge, och då passar jag på att nätshoppa lite till henne. Villervalla har rea, behöver jag säga mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0