Trevlig besök minsann!

Igår var Erika här med sin lilla Olivia, som redan hunnit bli så stor! Henne såg jag första gången när hon bara var några dar, och nu är hon verkligen stora tjejen! Vi tog en långpromenad, åt lunch och fikade ganska mycket :-) Precis som det ska va.

Lykke har suttit själv ännu längre nu! Gud vår lilla Lykkeliten är inte så liten längre! I eftermiddag ska vi träffa föräldragruppen, och få lära oss om att introducera mat. Det ska bli spännande! Jag velar lite fram och tillbaka om jag ska börja införa gröt som kvällsmål eller inte... Jaja, det visar sig. Jag har en tanke att om hon får gröt så slipper jag kanske amma på natten? Men det gör mig visserligen inte så mycket.

I morse vaknade vår lilla sessa 05,30, pigg och glad och låg och pratade för sig själv. Och som den goda fru jag är, tog jag upp henne och gick ut ur sovrummet och lät Jens sova vidare. Hoppas jag får igen det

Här har vi vår lilla godbit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0