Hallelulja, Internet är tillbaka!

Nu har vi sagt hejdå till Ramlösa Gränd, och är numera Kumlabor. Vi bor på Oppegård hos Jens mamma och trivs bra. Vi går förbi huset som ska bli vårt nästan varje dag, och passar även på att kolla in hur säljarna nya bygge går. Vi blev superglada och fick höra att inflyttningsdatum skulle bli 15 augusti istället för 1 oktober, men kom snabbt ner på jorden igen, när byggfirman tog tillbaka vad de sagt. Så nu ställer vi in oss på 1 oktober, så blir vi inte besvikna.

Många kompisar bor i Kumla, så Lykke o jag har fullt upp faktiskt. Idag är det mors dag och jag har fått ett par jättefina skor av Lykke!!! En jätteöverraskning, jag har ju lite fint förklarat för Lykkes pappa att Lykke är lite liten för att köpa presenter, och kanske också kunde behöva ett litet tillskott i kassan (mors present bör vara fin OCH dyr ;-) Och han har fattat vinken, och dessa fina turkosa Puma skor är mina nu, rätt storlek och rätt färg, vad har hänt?

Idag har det blivit storkok, och ja, Lykke äter faktiskt min mat med god aptit! Magen får hjälp med lite katrinplommon då och då, som för tillfället är vår bästa vän.

Veckan bjuder på lite smådejter med goda vänner, och på fredag bär det av till Lykkes mormor och morfar. Då ska Lykke och jag klara oss utan pappa i en hel vecka, eller rättare sagt, han ska klara sig utan oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0