Packa packa packa

Oj vad vi packar, Jens har varit så jättejätteduktig när det gäller allt med flytt. Själv har jag mest känt mig lite småtrött och inte riktigt tagit tag i det. Idag gick jag och Lykke och la oss och sov en stund på dan, när vi vaknade hade Jens gjort lasagne plus packat lite till. Vilken man!

Igår var vi på 1-årskalas hos Otto! Lykke gav honom en blå och vitrandig piké från Polarn o. Pyret. Ottos mamma Ellen hade bakat hur många kakor som helst, och vi åt och åt. Jens tog Lykke och gick ut till Sickelsta till sin syster, och jag satt kvar och pratade lite strunt och tog sedan bilen ut. Där åt vi tacos och hade det mysigt.

Igår fick Lykke smaka kött för första gången! Jag gjorde storkok och gjorde någon form av kycklinggryta med palsternacka, morot, potatis och oregano. Det gick bra minsann! Men bäst var utan tvekan mangopurén jag hade gjort till dessert. Det svåraste när man gör mat själv tycker jag är hur mycket man ska ge! Jag kör på så gissar jag att hon säger till om hon inte är mätt. Vi har nu bytt ut amning vid 2 tillfällen på dagen.

Imorgon fortsätter packandet..och jag längtar som vanligt till onsdag när det är dags för step dance på friskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0