Sista dan på Ramlösa Gränd

Nu känns det som en epok är över, vi har sovit sista natten ever på Ramlösa Gränd. Ikväll blir vi Kumlabor. Själva överlåtandet av Ramlösa sker på måndag, men den nya ägaren skulle ha hit en snickare ikväll som ska sätta upp en vägg i Lykkes rum/gästrummet. Så skulle han måla väggen också. Så vi tänkte att vi kunde ha en trevligare fredagskväll utan målarfärgsstanken.

Lykke somnade runt kvart i nio igårkväll. Klockan är nu kvart i nio morgonen efter, och hon sover fortfarande ungen! Hon har ammat 2 ggr, en gång vid 01,20 och en gång 05,20, men jag känner mig sjukt utvilad, och kan inte sova mer!

Så var det mat ja...Ja...det går sådär igen. Jag har gjort någon köttfärsgryta med lite vitlök i, första dan gick det kanon, andra dan gick det inte alls. Hur det går idag blir lite spännande! Annars får jag hitta på något nytt igen. Vi provade en ny gröt igår som iaf gick lite bättre. Hon är lite kräsen vår lilla mademoiselle!

Solen strålar ute, och det blir nog en långpromenad idag, trots allt packande som måste göras, vi har ju faktiskt hela helgen på oss!

Kommentarer
Postat av: Puskas

Välkommen till Kumla! =)

2010-05-07 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0